ماژول پیشرفته پشتیبانی کاربران یا همون تیکت سیستم که توسط Mehmet Hanoğlu (MaRZoCHi) نوشته شده است ...
با استفاده از این ماژول به راحتی میتونید یک سیستم پشتیبانی قوی در سایت خودتون راه بندازین و کاربران قادر خواهند بود با ارسال تیکت که قابلیت ارسال فایل هم داراست، از پشتیبانی بهتری برخوردار شوند.
برخی قابلیت های این نسخه :
سازگار با نسخه های 10.4.10.5.10.6 و 11 (با تستی که من انجام دادم روی 11.1 هم کار کرد.)
استفاده از AJAX در پنل ادمین
امکان تعیین اولویت برای هر تیکت
امکان ارسال فایل در تیکت
امکان تنظیم نوع فایل های مجاز ارسالی و تعیین حداکثر حجم فایل در پنل مدیریت
امکان استفاده از سیستم امنیتی و کد امنیتی برای جلوگیری از اسپم
امکان تعیین گروه های کاربری و تعداد تیکت های مجاز
امکان اطلاع رسانی اتوماتیک با ایمیل و پیغام خصوصی پس از ارسال تیکت و پاسخ آن
و ...
سپس فایل install_module.php را اجرا کنید.
پس ازنصب، فایل install_module.php و پوشه install رو از روی هاست خود پاک کنید.
(در حالت دیفالت قالب دیفالت مد نظره که فایل های قالب به پوشه قالب دیفالت انتقال داده میشن، اگر از قالب دیگری استفاده می کنید، پوشه ticket-system رو که در مسیر templates/Default قرار داره، به پوشه قالب خودتون انتقال بدین)
برای دسترسی کاربران به صفحه تیکت ها از لینک های زیر استفاده کنید:
<a href="/index.php?do=ticket&doaction=main"><b>سیستم پستیبانی کاربران (تیکت سیستم)</b></a>
<a href="/tickets/main.html"><b>سیستم پستیبانی کاربران (تیکت سیستم)</b></a>