ماژول جدید و پیشرفته پشتیبانی کاربران سایت. بوسیله این ماژول کاربران سایت شما میتوانند هنگام ارسال سوال، بخش مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنین شما میتوانید برای هر بخش یک متصدی قرار بدهید تا سوالاتی که برای آن بخش ارسال شده است را پاسخ دهد.
امکانات ماژول:
۱. نمایش لیست تیکتهای جدید که به آنها پاسخی داده نشده است.
۲. نمایش آرشیو تیکتهای ارسال شده که به آنها پاسخ داده شده است.
۳. قابلیت ساخت بخش های مختلف برای پشتیبانی.
۴. قابلیت تعیین کردن متصدی هر بخش تا سوالاتی که برای آن بخش ارسال شده است را پاسخ دهد.
۵. نمایش نام فرستنده، تاریخ ارسال تیکت و درجه اهمیت تیکت در قسمت تیکتهای جدید و آرشیو تیکتها.
۶. استفاده از تکنولوژی ایجکس در قسمت پاسخدهی تیکتها برای سرعت بخشیدن به عملیات پاسخدهی.
۷. قابلیت ارسال فایل توسط کاربر هنگامی که تیکت جدید ارسال میکند.
۸. قابلیت تعیین سایز مجاز و همچنین فرمتهای مجاز برای هر فایل هنگام آپلود.
۹. تعیین تعداد حروف مجاز که کاربر میتواند هنگام ارسال تیکت استفاده کند.
۱۰. دارای ۲ نوع سیستم کد امنیتی برای مقابله با ارسال هرزنامه.
۱۱. قابلیت ارسال پیغام خصوصی و همچنین ایمیل به متصدی هر بخش، برای با خبر سازی از تیکت جدید.
۱۲. قابلیت ویرایش قالب و متن استفاده شده در پیغامهای خصوصی و همچنین ایمیل باخبر سازی.
۱۳. قابلیت انتخاب بخش و همچنین درجه اهمیت پیغام توسط کاربر هنگام ارسال تیکت جدید. پیغامها دارای ۳ درجه اهمیت، کم، معمولی و زیاد هستند که هر درجه با یک رنگ نمایش داده میشود.
۱۴. دارای فایل tpl برای ارسال تیکت که به راحتی میتوانید آن را ویرایش و با قالب خود هماهنگ کنید.
در صورتی که دیتالایف انجین را در ساب دامین و یا داخل فولدر نصب کرده باشید این ماژول با مشکل مواجه خواهد شد. برای استفاده از این ماژول حتمآ باید دیتالایف انجین در روت نصب شده باشد.
نویسنده و طراح ماژول: MaRZoCHi
۲. فایل engine/engine.php را باز کرده و خط زیر را پیدا کنید:
قبل از خط بالا، کد زیر را قرار دهید:
include ENGINE_DIR . '/modules/mws-ticket.php';
break;
۳. در همان فایل خط زیر را پیدا کنید:
پس از خط بالا، کد زیر را قرار دهید:
۴. فایل htaccess. واقع در روت هاست خود را باز کرده، خط زیر را پیدا کنید:
پس از خط بالا، کد زیر را قرار دهید:
۵. فایل language/farsi/website.lng را باز کرده، خط زیر را پیدا کرده:
پس از خط بالا، کد زیر را قرار دهید:
'mws_priority_norm' => "معمولی",
'mws_priority_high' => "زیاد",
'mws_ticket_notify' => "باخبر سازی از تیکت",
'mws_ticket_sys' => "سیستم پشتیبانی بوسیله تیکت",
'mws_ticket_new' => "ایجاد تیکت جدید",
'mws_ticket_view' => "مشاهده تیکت",
۶. فایل زیر را اجرا کرده تا دیتابیس ماژول ساخته شود:
پس از نصب دیتابیس فایل install_mwsticket.php را از روی هاست حذف کنید.
۷. فایل login.tpl قالب خود را باز کرده و در جای مناسب کد زیر را قرار دهید:
اگر سئو شما فعال هست کد زیر:
اگر سئو شما فعال نیست کد زیر: